Az alábbi gomb megnyomásával és adataim elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy kapcsolatfelvétel céljából elküldött adataim kezeljék.
    A teljes adatvédelmi szabályzat megismerése érdekében kattintson ide.

    Célunk, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal. A szolgáltatások folyamatos fejlesztése mellett elkötelezettek vagyunk az ügyfélelégedettség iránt. Bármilyen visszajelzés, ami a biztosítási termékekkel, szolgáltatásokkal, munkatársainkkal, vagy a Társaságunk által követett gyakorlattal kapcsolatos, rendkívül fontos számunkra. Függetlenül attól, hogy az pozitív vagy negatív, minden visszajelzést kiemelt figyelemmel kezelünk. Célunk továbbá, hogy minden panaszt korrekt és hatékony módon kezeljünk. εδώ.

    A panaszkezelés során az alábbi szempontokat vesszük figyelembe:

    • teljes körű és részletes kivizsgálás
    • az ügyfelek számára kielégítő és részletes válaszlevél elkészítése
    • az adott biztosítási termékre vonatkozó Általános Szerződési Feltételeknek és a vonatkozó jogszabályoknak való maradéktalan megfelelés annak érdekében, hogy egyetlen érintett fél se szenvedjen sérelmet

    Kérjük, hogy amennyiben rendelkezik vele, biztosítási kötvényének számát adja meg a minél gyorsabb és hatékonyabb panaszkezelés érdekében.

    A Biztosítási tevékenységről szóló 2014. évi LXVIII. törvény 159. § (1) bekezdése, valamint a biztosítók, a többes ügynökök és az alkuszok panaszkezelésének eljárásával, valamint panaszkezelési szabályzatával kapcsolatos részletes szabályokról szóló 437/2016. (XII. 16.) Korm. rendelet rendelkezései alapján a panasz kézhezvételétől számított 30 napon belül kell arra választ adni.

    Ha a panaszát mégsem tudjuk az Ön megelégedésére rendezni, Ön a Magyar Nemzeti Bank által működtetett Pénzügyi Békéltető Testülethez fordulhat. Joga van továbbá a Magyar Nemzeti Bank fogyasztóvédelmi osztályát felkeresni.

    Amennyiben a fenti hatóságok döntésével sem elégedett, joga van az illetékes és hatáskörrel rendelkező bírósághoz is fordulni.

    A Magyar Nemzeti Bank elérhetősége:
    Magyar Nemzeti Bank
    Cím: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
    Központi levélcím: H-1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
    Központi telefon: (36-1) 4899-100
    Központi fax: (36-1) 4899-102

    A Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:
    Cím: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
    Központi levélcím: H-1525 Budapest Pf.:172.
    Telefon: +36-40-203-776
    E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu

    A biztosító felügyeletét látja el továbbá a Gibraltári Pénzügyi Felügyelet, melynek elérhetősége:
    Központi levélcím: PO Box 940
    Suite 3, Ground Floor, Atlantic Suites, Europort Avenue, Gibraltar
    Telefon: +350 200 40283.