Az alábbi gomb megnyomásával és adataim elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy kapcsolatfelvétel céljából elküldött adataim kezeljék.
    A teljes adatvédelmi szabályzat megismerése érdekében kattintson ide.

    A 4Life Directtel egyszerű a kárrendezés folyamata

    Ha már vásárolt az Önnek ajánlott életbiztosítások közül, vagy fontolgatja a vásárlást, bizonyára elgondolkodott már azon, hogy szerettei közül ki legyen a kedvezményezett; ő az a személy, akit a biztosítás megkötésekor megnevez, hogy az Ön halála esetén megkapja a biztosítási összeget, amely használható például az Ön utolsó ügyeinek elrendezésére. Az életbiztosításával kapcsolatos információkat ajánlatos egy megbízható családtaggal vagy egy közeli baráttal megosztania.

    Mi a 4Life Directnél megértjük, hogy az Ön szeretteinek nagyon nehéz időszak lesz az, amikor eljön ez a pillanat. Ezért amennyire csak lehet, próbáljuk leegyszerűsíteni a szolgáltatási igénybejelentés (kárrendezés) folyamatát, hogy az összeget a haláleset után a lehető leghamarabb megkaphassák. A végső búcsú költségeihez és más kiadásokhoz általában azonnali forrásokra van szükség.

    Hosszú távon egyszerűsíteni szeretnénk az igénylés folyamatát, hogy a lehető leggyorsabban mehessen végbe, és ne kívánjon sok munkát szeretteitől. Nem szeretnénk őket sok bonyolult dokumentummal terhelni. A legtöbb esetben az igény elbírálásához csak néhány fontosabb dokumentumra van szükség. Az Időskori Biztonság életbiztosítás esetén az igény beérkezése és kedvező elbírálása után a biztosító 24 órán belül kifizeti az összeget (a határidőbe a szombati, vasárnapi és banki szünnapok, munkaszüneti napok nem számítanak bele). Így szerettei megkapják azt az összeget, amelyet Ön nekik szánt arra az esetre, amikor a legnagyobb szükségük van rá. A Red Sands Biztosítócsoport csak 2017-ben összesen 88 millió fontot fizetett ki ügyfeleinek.

    A nehéz időszakban azt a támogatást szeretnénk nyújtani szeretteinek, amelyre szükségük van. Az elbírálást végző szakértőink kellő érzékenységgel és profizmussal kísérik őket végig a szükséges lépéseken. Szükségük lesz a segítségünkre ebben az időszakban – és mi pontosan ezt fogjuk nekik nyújtani.

    Továbbra is készséggel keressük, hogyan javíthatjuk tovább szolgáltatásainkat, és azért dolgozunk, hogy elnyerhessük az Ön rokonszenvét és bizalmát.


    Szolgáltatási igény bejelentéséhez hívja a 06-1-696-1400 telefonszámot, vagy írjon a karrendezes@4lifedirect.hu e-mail-címre. A szolgáltatási igénybejelentés dokumentumainak teljes listáját és a letölthető igénybejelentő nyomtatványokat itt találja.


    A blogon található tartalom csak tájékoztatásul szolgál, és az nem minősül pénzügyi tanácsadásnak. Bár az itt található információk pontossága és teljessége érdekében minden ésszerű erőfeszítést megteszünk, a 4Life Direct kizárja a felelősségét a nyomdahibáért, elavult információért vagy hibákért.